Thursday, December 22, 2011

hati dan perasaan

sedang perut  ~kriuk kriuk~

~ ping ~ 12:09pm received text dari seseorang "salam jumaat...kalau untuk kali ini allah tutup pintu hati mu untuk ku...aku redha..wasalam"

cinta dan kasih sayang tak bole di paksa, ia dtg dengn tibe2 tanpa kite duga dan tak boleh kite tepis atau kita halang.  walau cube tuk kate kan TIDAK, tp hati? bole ke?

aku tk penah memaksa damak (bkn nama sebenar) menyayangi ku tp aku ter paksa memaksa die melupakan aku .. kejam tak? agak laa ..


tipu sangat la kalau aku kate aku tak penah sayang kan die, sayang sangat wei .. tp ape kan dayE .. ter paksa ku lupe kan smua itu .. selamat tinggal damak, cincin saya amek ye :p

maaf kan aku yg tlah singgah di RNR hati mu buat seketika .. lupe kan aku damak tp *jangn la lupe terus* .. erk :p sudah terlalu lame kite ber sama, sudah tibe waktu nye kite ber pisah ..

aku doakan diri mu sentiasa bahgia dan di berkati allah swt ..

2 comments: