Sunday, December 18, 2011

fenomena search

17 December 2011


minat tak la berapa minat, tp layannn .. mereka sangat hebat di pentas ..
Sound system sangat hebat .. org2 yg dtg juga hebat ..
yg kacak, yg cute, yg macho, yg adEk2 (pun ade gak) smua ade .. lengkap ..

sedang aku dan en. cicak (bukan menatang tp my BFF) duduk santai melihat Johan RL dari tepi stage tibe2 datang 3 OKU yg cacat penglihatan duduk sebelah aku ... tak semene2 terdengar "we want search 2x" serentak aku n en. cicak melihat ke arah kanan kami .. sekali seorang lg OKU yg aku rase mcm spastik je mamat tu tengah menjerit2 .. kami pun ber fikir diorang sponsor OKU kot ni ..

lepas johan, bittersweet, johan, pesawat, johan, koffinkanser, johan .. search pun keluar perrghhhhhhh
berdentam dentum drum di ketuk oleh yazid .. kuar pulak kid, nordin n nasir .. amy peeeewweeeiiiiiitttttttt

di pertengahan konsert, tibe2 ade kedengaran suaran "minta laluan, minta laluan" dtg pulak 3 OKU td .. dengan hebat nye mereka menyanyi dan sangat hafal lagu2 search .. perghhhh

hbs konsert aku n cicak lepak desa pandan bsama gank2 lame yg dah lame aku tak jmp .. hanya jmp time search je :p yg sedih nye mereka kate "oh man. asal gemok sangat" sentap telinga aku dengar ..
atas permintaan acuteddy: disini saya selitkan jutaan terima kasih kepada cik deina yg sudi memberikan 2tix fenomena ini kepada saya dan en. Cicak.  Tak lupe milionAN terima kasih kepada acuteddy yg telah meng bbm saya menggunakan bb cik deina utk meng offer tix tersebut ..

6 comments:

  1. eksen!

    p/s: statement 'oh man' tu memang hebat jugaks...

    hahahaha...

    ReplyDelete
  2. terbaEk dr pandan .. menci aku mendengar nye
    mentang2 die da kurus .. aduhaiii

    ReplyDelete
  3. oku cacat penglihatan?ermmm so dia tak pnh tahu la betapa hensemnya amy peewit tu kan??ermmm warnawarni kehidupan..

    na, ko tade thnx kt aku pon ssh payah pakai BB dina nk dapatkan tix search tu kan. sebab dina drive jd aku yg type mtk tiket dgn kwn dia tu.bye!~

    ReplyDelete
  4. tu la .. mesti die tak tau kid pakai rambut kale ape mase tu .. huahuhauahua

    ok.. berkenaan dengan "thanx to acu" itu akn saya edit semula rencana saya di atas ..

    sekian terima kasih :)

    ReplyDelete
  5. hihii kelesss! alah tayah taip nama dina..dia bukan bace blog pon..tak suke katanya! aritu aku siap buka blog sensasi suh dia baca, dan2 dia jawab "aku malas la baca..." sambil berlalu dr laptop __-"

    ReplyDelete
  6. cube kalai abg harun die buka blog .. huahuahuahuahua

    ReplyDelete