Monday, January 16, 2012

hey, itu acue !!!


perkenalan yg sudah mencecah 10 tahun ini alhamdulilah smp sekarang msh lg ber kekalan walau jauh di mate dekat di twitter :)

pertama kali ber temu gadis genit ini, tidak saya ketahui bahawa die seorang yg periang .. pada ketika itu saya dapati beliau sangat lah serius tetapi manje .. aduhaiii asik nk merajuk je kije nye ...

setelah sekian lame kami ber sahabat, beliau tidak lg genit tetapi mmm tak perlu la saya nyata kn di sini.  Beliau seorang yg sangat lucu, periang dan saya sangat selesa ber sahabat dengan beliau.  kenyang dan lapar kami bersama mengharungi liku2 kehidupan ini .. walaupun per bezaan umur kami agak jauh tp itu tidak sama sekali menghalang saya daripada membuli beliau *gelakberdekahdekah ...

tujuan saya membloggy ttg acue ini adalah kerana di sini belum lg ter dapat foto2 beliau mahupun cerita2 ttg beliau tetapi di blogg beliau sebaliknya bukan lah kerana acue ter lalu istimewa dan membuat kn saya ingin ber cerita ttg beliau ... beliau tlah dapati ter dapat banyak foto2 saya di blogg nye ... walaubagaimanapun, beliau tetap sahabat sejati saya yg sangat sangat sayangi .. hug hug kiss kiss for u acue .. love u

3 comments:

  1. harem punya ulasan.neway thx for the effort tgh2 bz tuh,ahaks! mmm apa lagi nk komen eh??
    "Simpan dalam sentuh" "B

    ReplyDelete
  2. serius tengah bz gile bab ..
    tp oleh kerana acue jarang on9 .. saya tak nk lepas kan peluang ke emasan ini ..

    ReplyDelete